Nasıl Yapılır

Snapchat hesabı nasıl silinir?

By

on

Kısa süreli fotoğraf gönderme ile mesajlaşma teknolojilerinde çığır açan Snapchat, kimilerine kendini çok sevdirirken, kimi kullanıcılar için de varlığı rahatsız edici bir boyut alabiliyor. Gerekçeniz ne olursa olsun, Snapchat hesabını silmek isteyebilirsiniz. Aslına bakıldığında oldukça kolay olan bu işlem, Türkiye sınırları içerisinde biraz zorlaşıyor.

Normalde support.snapchat.com/delete-account adresinden Snapchat hesabı silinebiliyor ancak bilinmeyen sebeplerden ötürü, bu adrese Türkiye üzerinden giriş yapılamıyor. Bu adrese yalnızca Proxy veya VPN ile ulaşmak mümkün. Online Proxy hizmeti veren hidemyass sitesinden yönlendirme aldığımız hesap silme sayfasına buradan ulaşabilirsiniz. Açılan sayfada gerekli bölümlere Snapchat kullanıcı adınız ile parolanızı yazdığınız gibi hesabınız siliniyor.

Eğer bağlantıya güvenmiyorsanız, kendi kuracağınız ücretsiz bir VPN üzerinden veya direkt olarak bu sayfanın en altında bulunan alana üstte paylaştığımız linki yapıştırarak Snapchat destek sayfasından hesap silme bölümüne girebilirsiniz.

About admin

Recommended for you

38 Comments

  1. sanssız

    Eylül 8, 2014 at 4:08 pm

    hesap silindikten sonra my storydeki resimler gözüküyor mu? silmeden 2-3 dakika önce gönderdiğimiz snap eger biz silmeden önce bakılmadıysa sildikten sonrada bakılabilirmi? lütfen cevap verin cok zor durumdayım

  2. Ahmed

    Ekim 11, 2014 at 8:08 pm

    Oncelikle cok tesekkur edıyorum.Ek bilgi olarak sunları eklemek istiyorum.Her ne kadar VPN yı degıstırmeye calıssanız bıle hesabınızı sılmek ıstedıgınızde sunucu guvenlık ıcın hangı bilgisayardan gırdıgınıze bakar vede bu türkiye olarak gözükür eger yukarıdakı bılgeri yapıp silemiyorsanız hotspot shield i kurun oyle giriş yapın ve silin. Tesekkur ederim tekrardan.

  3. Yeşim

    Kasım 21, 2014 at 5:55 pm

    ben kullanıcı adımı değiştirmek istiyorum bunun için hesabını sil dıyorlar pekı hesabı sılınce tum puanlarda gıdecek mi??

  4. vuska

    Kasım 24, 2014 at 7:37 pm

    bele lazimdi

  5. bercem

    Kasım 27, 2014 at 8:43 pm

    ya ben parolamı değiştirmek istiyorum aynı sistemi denedim ama bende you must be captcha diyo allah içn yardım edin

  6. elif

    Aralık 1, 2014 at 8:00 pm

    You must solve the captcha diyor.Ne yapmam gerek

  7. Akhenaton

    Aralık 5, 2014 at 7:22 pm

    Çok yararlı bilgiler, teşekkür ederiz…

  8. srym

    Aralık 28, 2014 at 7:37 am

    Snapchat uygulamasını ikinci kez sildim yüklediğimde ise hesabıma giremedim sebebi nedir ???

    • naz

      Ocak 8, 2015 at 1:37 pm

      aynen hacklendi benimki de ne yapmalıyız

      • Kübra

        Ocak 12, 2015 at 9:12 pm

        Art arda snap yolladığım için bloke oldu hesabım ne yapmam gerekiyor

    • humeyra

      Ocak 20, 2015 at 6:36 pm

      Bende hesabımı silmek istiyorum yapamadım bi türlü yardımcı olur musunuz

  9. ESRA

    Ocak 13, 2015 at 11:03 am

    hesap sılme

  10. Murad

    Ocak 18, 2015 at 2:08 pm

    Merhaba “/muradcobanoglu” kullanıcı adlı bir snapchat hesabım vardı. Şifre değiştirdim ne yaptıysam bir türlü hesabıma giremiyorum. Nedeni ve çözümü nedir? Kolaylıklar dilerim.

  11. Nurdan

    Ocak 22, 2015 at 11:23 am

    Ben denilen yere tıklıyorum ancak yapamadım daha detaylı yardımcı olur musunuz?

  12. nazlı

    Ocak 23, 2015 at 5:09 pm

    Ya arkadasima kameradan cekttigim bi fotografi snap olarak attim ekranda buyuk olarak cikiyor ve ne yaparsam yapayim o resim gitmiyo arkadasimin ekranindada benim ekranimdada cikiyo ve cok komik bi resim ne yapabilirim lütfeen bir yol lutfeen

  13. Burak

    Şubat 5, 2015 at 11:36 pm

    Enter captcha sorunu yaşayanlar http://free-proxyserver.com/ bu adresten girsinler snapchat support sayfasına. Captcha = Resimdeki harfleri yaz

    • elena

      Mart 7, 2015 at 9:43 am

      sayfaya girdim silme yerini de açtım fakat resimdeki harfleri girdiğim halde yanlış diyor birde altta bi boşluk var o nedir ne yapmamız lazım

  14. elena

    Mart 7, 2015 at 9:29 am

    gerekli bölümler nereler oluyor söyler misiniz

  15. senay

    Mayıs 13, 2015 at 10:30 am

    Hotspotu indirdim şifre başarıyla değiştirildi deniyor fakat tekrardan snapchate girmeye çalıştığımda yine sifreyi kabul etmiyor ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim Teşekkürler.

  16. Berkcan Polat

    Mayıs 19, 2015 at 10:04 am

    Silmek istediğimde isim ve şifreyi giriyorum fakat giriş sayfasına geri dönüyor. Bir türlü çözemedim bu olayı. Bug var kocaman sitede.

  17. zeliha

    Temmuz 7, 2015 at 6:43 pm

    captcha yok yani giriyom sayfaya ama yazmam için captcha yok . ne yapmalıyım şimdi ?

  18. Emel

    Temmuz 15, 2015 at 5:59 pm

    O sayfaya giriyorum ama kutuya yazacağım yazılar yok nasil halledebiliriz

  19. Tuce

    Ağustos 7, 2015 at 4:22 pm

    Ben hic birsey anlamadim proxy vpn falan dediginiz yerlere giriyorum ama nasil biyere girmisim anlamiyorum daha ayrintili gosterseniz gorsellikle destekleyerek hani

  20. MEHMWT

    Ağustos 10, 2015 at 5:10 pm

    hotspot shield i kurun oyle giriş yapın ve silin. Işe yarıyor ben sildim.

  21. Ömer

    Ağustos 11, 2015 at 4:24 pm

    Ben önce bi tane hesap açmıştım sonra kullanamadım sildim. Sonra tekrar indirdim yeni hesabı açtım kullandım baya arkadaş falanda ekledim. Sonra şifresini degistirdim hesabin. Bugünde teli sıfırladım yükledim snapchati girdim kullanıcı adını ve sifresini hesap açıldı ama eski hesap acildi. Arkadaş felan yok hic. Şimdi en baştan mı eklemem gerek o kadar kişiyi?

  22. Bukettkaratut

    Eylül 23, 2015 at 6:24 pm

    Silsem iyi olacak snapchati

  23. bukettkaratut

    Eylül 23, 2015 at 6:26 pm

    Silsem iyi olacak snapchati çünkü kullanamıyoruz

  24. bukettkaratut

    Eylül 23, 2015 at 6:27 pm

    Snapchat i sevmedim p yüzden hesabimi silmek istiyorum

  25. .

    Ekim 2, 2015 at 9:04 pm

    Hic sevmedim

  26. Sngl

    Ekim 3, 2015 at 4:51 pm

    Silinmiş olan snapchat hesabi geri alınabiliyor my? Yardımcı olursanız çok evinizin…

  27. Aysegul

    Ekim 26, 2015 at 10:17 pm

    Merhabaa kendi yerime girdiğimde yani hani arkadaslarim arkadas ekle filan diyo ya o kısımda ki snap ifadesine kendi fotomu yukledim oynayip oynayip duruyo ve cokk komik bisey kaldirmak lazim ama silemiyorum bi turlu yardimci olur musunuz

  28. Burcuozgenc

    Kasım 3, 2015 at 7:55 pm

    İyi günler ben snap Şifremi unuttum. Şifreyi unuttum yapıyorum ama snapimin hangi hesaba bagli oldugunu hatırlamıyorum dolayısıyla giremiyorum. Snapimin hangi e posta hesabina bağlı olduğunu nasıl bulabilirim ?? Lütfen yardım edin çok acil

  29. zeynep

    Ocak 23, 2016 at 1:01 pm

    snapchat şifremi unuttum hesabı silmeye gerek yok sadece yeni hesabımı telefon numaramla doğrulayamıyorum telefon numaramı nasıl yeni hesaba doğrularım?

  30. ecrin

    Şubat 4, 2016 at 9:34 pm

    Meraba ben snapchat sifremi unuttum ve yeni şifre almadim bana yardımcı olursanız sevinirim

  31. İrem

    Şubat 24, 2016 at 9:42 pm

    Sillin

  32. isimsiz

    Nisan 22, 2016 at 5:13 pm

    hiçbi şekilde silinmiyor şifreyi girdikten sonra kutucuğu işaretle diyor lakın ortada kutu yok gerçekten biri çözüm bulsun çok can sıkıcı

  33. Helin

    Ağustos 9, 2016 at 8:04 am

    Merhaba ben snapchat hesabımı silemiyorum bana yardımcı olurmusunuz

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir