Gündem

Twitter reklamları katlanacak

By

on

Wall Street Journal kaynaklı habere göre, Twitter önümüzdeki 6 ay içerisinde 15 yeni çeşit reklam sunmayı planlıyor. Haberde, yeni reklamların nispeten mütevazı bir şekilde, Twitter kullanıcılarına uygulama reklamı yaparak direkt uygulama mağazasına yönlendiren bir link ile başlayacağı belirtiliyor. Bu tür reklamların daha sonrasında mal ve hizmet sektörüne uygulanacağı söyleniyor. Örneğin bir film veya bölgenizdeki bir etkinliğin reklamı Twitter ana sayfanıza düştüğü zaman, tweet’in altında bir de “bilet satın alma” linki bulunacak. Wall Street Journal’a göre, Twitter yöneticileri, reklamveren firmalara “Kartlar” hizmetinin yeni bir özelliği olarak, “tek tıkla e-posta adresi paylaşarak çekilişlere katılma” imkanı sunabileceğini gösteriyormuş.

Elbette şu an da firmaların sponsorlu tweet’lerine bir satın alma linki koyması mümkün ancak Journal haberinde, “Twitter’ın, kullanıcıların firmalarla etkileşimini artırmak için farklı yollar aradığı” söyleniyor. Bu yeni reklamların kullanıcı deneyimini nasıl etkileyeceği bilinmezken, Twitter’ın şimdiye kadarki reklam politikasının abartı olmadığını söyleyebiliriz ve kullanıcı deneyimi için de bu şekilde kalması hepimizin temennisi.

About admin

Recommended for you

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir