Gündem

Sony Xperia Z serisi için Lollipop güncellemesi devam ediyor

By

on

Android 5.0 Lollipop konusunda çok da hızlı davrandığını söyleyemeyeceğimiz Sony, söz verdiği gibi Z serisi amiral gemisi telefonlarına güncellemeyi göndermeye devam ediyor. Daha iki hafta kadar önce İskandinav ülkelerinde Xperia Z3 ve Z3 Compact için güncelleme başlamış, sonrasında Xperia Z3 Tablet ile devam etmiş ve ardından da Zperia Z2 serisinin hem akıllı telefon hem de tabletine güncelleme gelmişti.

Bugün ortaya çıkan yeni haberlere göre, Sony, Lollipop güncellemesini dünya genelinde daha fazla pazara yaymaya başlıyor. Bu “dünya genelinde daha fazla pazar” ifadesi siz nereye çekerseniz oraya gideceği için suyu biraz bulanık bıraksa da, güncellemenin yayılacağı haberi şu an için sevinmemize yetebilir. Anlaşılacağı üzere Sony tarafından herhangi bir ülke ve tarih açıklanmış değil.

Bunların dışında önceki hafta haberini yaptığımız, Sony Xperia T2 Ultra’nın Lollipop alabileceğine dair yalnızca dedikodu olan bilgi ise bugün doğrulandı. Sony’nin birçok kullanıcısını üzen, resmi Twitter hesabından “yalnızca” Xperia Z serisine güncelleme verileceği bilgisi de böylece yalanlanmış oldu. Yani şirketin ilk politikasına pek de sadık kaldığını söyleyemeyeceğiz.

Bugünkü duyurudan bir güzel haber de, Sony’nin geçtiğimiz yaz tanıttığı orta sınıfa hitap eden phablet cihazı Xperia C3’ün de Lollipop güncellemesi alacağı oldu. Sanıyoruz Japonya’nın dev şirketi sonunda aklını başına topladı. Ya da sadece Xperia Z serisinin güncelleme alacağı bilgisi başından beri yalandı. Bilemiyoruz.

About admin

Recommended for you

54 Comments

  1. ramiz

    Mart 31, 2015 at 10:26 am

    Güncellemeyi yaptım lollipop fena değil gibi ancak alışmak lazım üst menüyü aşağı indirmek için iki defa dokunmak zorundasınız mesaj teması falan değiştirilmiş benim gördüklerim şimdilik bu kadar

    • Ferdi

      Mart 31, 2015 at 8:27 pm

      Senin güncelleme yaptığın telefon z2 mi kardeşim ? Z2ye bu hafta sonuna kadar Türkiye gelecek dendi de ?

    • idris

      Mart 31, 2015 at 9:37 pm

      abi çok kötübi güncelemesensörlü cvb verme devre dışı kalmış beyazkağıda siyah yazı yazmak gibi tercih etmem kitkat mükemel di yorumlara inanmayın

      • Lütfü

        Ağustos 13, 2015 at 8:38 am

        Peki bu sürümü nasıl geri alablirim bi bildiginvarmı

    • Ahmet

      Nisan 7, 2015 at 12:11 am

      Herhalde androidi güncellemediniz. İos’u güncellediniz. Farkında değilsiniz. Bu kadar berbat özelliklerin geldiği bir güncellemeyi fena değil diye tabir ediyorsan daha da ben birşey demiyorum.

      • ramiz

        Mayıs 9, 2015 at 7:44 pm

        Kardeş bende günceller güncellemez paylaştım çok teferruatına bakamadan ilk gözlemlerimi dedim eleştirecek başka bişe bulamadın galiba beğenmiyorsun sat ios al ki bence genel anlamda iyi bu benim fikrim

    • Gökhan

      Nisan 12, 2015 at 12:59 pm

      Nasıl güncelledin ben uğraştım ama yapamıyorum dönüp dolaşıp aynı yere geldim

  2. isa

    Mart 31, 2015 at 8:42 pm

    Arkadaşlar bende telefonumu güncelledim fakat hoşuma gitmedi güncellemeyi nasıl kaldırabilirim bi yardım edebilecek var mı

  3. esra

    Mart 31, 2015 at 10:44 pm

    Z2 ye güncelleme geldimi? Ben z2 kullanıyorum ama herhangi bir değişiklik yok

  4. uğur

    Nisan 1, 2015 at 1:24 pm

    Arkadaşlar bende yaptm güncelleme bildirim ekranında servis yok yazıyo ama servis var yardımcı olabilirmisiniz?

    • necom07

      Nisan 8, 2015 at 9:04 am

      telefonunu ucak moduna al,aç kapa düzelir

      • Abdullah

        Nisan 13, 2015 at 5:09 am

        Eyvallah oldu sayende

      • samet

        Nisan 14, 2015 at 11:58 pm

        Sayende düzelttim eyw

  5. ilkay

    Nisan 2, 2015 at 1:34 am

    Ben güncelledımde sarzı cok yiyo ve nette sorun yaşadım eski surum daha hızlıydı

    • Ferdi

      Nisan 2, 2015 at 7:52 am

      Nasıl güncelledin ? Bende z2 de güncelleme gözükmüyor?

  6. lawes

    Nisan 2, 2015 at 9:38 pm

    Ben de güncelledm malesef ama eskisi çok daha iyiydi.arka plan sf.ları tek tek kaldrmk zorndasn,ses özelliği bildrmlerden kaldırılmş,rehbere ulşmak zor,kilit açmk için ayrıyetten bi doknma dha gerektirio vs.Eski sürümü yüklemekk istiyorum LütfN bilen birisi varsa söylesin nasıl olacağını tabi geri dönüş mümkünse..

  7. TiginK

    Nisan 4, 2015 at 11:40 pm

    merhaba arkadaşlar. Bende z3 compact var güncelleme bildirimi geldi. ama ben nasıl güncelleme yapılacağını beceremediğim için yardımlarınızı rica ediyorum.
    güncelleme hakkında bana adım adım bilgi verebilir misiniz?

    • Ahmet

      Nisan 7, 2015 at 12:17 am

      Ben yardımcı olayım kardeşim. KESİNLİKLE GÜNCELLEME. Bana dua edeceksin emin olabilirsin. Telefonda birkaç güzel özellik var zaten onu mahvetmişler. Ha ben zaten o güzel özelliklerden rahatsızdım diyorsan söyleyeyim. Telefonu bilgisayara bağlıyorsun. Sony PC Companion programını Sony’nin sitesinden indiriyorsun. Ondan sonra da benim gibi yorumlarda lanet okuyorsun. Bu kadar 🙂

  8. cemil,

    Nisan 7, 2015 at 7:38 pm

    Şu an itibariyle z2 cihazıma geldi lollipop

  9. muhammed

    Nisan 8, 2015 at 9:40 am

    Arkadaslar z2 kullaniyorum.lollipop geldi fakat askerdeyim interneti olan bilgisayara erisimim yok.carsiya cikarkende telefonu cikaramiyorum. Pc ve wifi olmadan nasil guncellerim.yardimci olursaniz sevinirim.

    • turan

      Nisan 8, 2015 at 11:50 pm

      Pc olmadan güncellenmiyo program kurutosun pcye kardeş sen bencede güncelleme ben az önce güncelledim beğenmedim kalsın o şekilde hayırlı teskereler

      • muhammed

        Nisan 9, 2015 at 12:10 pm

        Eyv dostum sagolasin.hayirlisiyla bitsede telefonu mu bile rahat kullansam:) bu gidisle oyle olcak zaten o zamana kadar yorumlari okur saglikli bir karar veririm:)

  10. z 2

    Nisan 13, 2015 at 9:39 pm

    kesinlikle güncellemeyin ben pişmanım

  11. Xperia Z1

    Nisan 14, 2015 at 10:24 am

    Xperia Z1 telefonum 05 ülkede üretilmiş henüz güncelleme gelmemiş ne yapabilirim ?

    • aykut

      Nisan 19, 2015 at 2:15 am

      Bilgisayara tak olcaktır.

  12. erkan

    Nisan 16, 2015 at 4:40 pm

    merhaba arkadaşlar z1 compact kullanıyorum. lolipopmu topitopmudur nedir bu bildirim telefona gelip duruyo güncelleme yapmam ben hiç zaten bu bildirimi nasıl silerim kapatırım zırt pırt ötüyo

    • Ahmet

      Nisan 21, 2015 at 9:57 pm

      Ayarlar-Uygulamalar diyorsun. Üstte indirilende işaretledir. Hemen sağındaki çalışıyor-tümü yap. Orada update center veya update service var. İkisinden birisi. O uygulamaya girince bildirimleri al diye bir seçenek mavi tikle işaretli. O tiki kaldır. Bildirimi bir daha görmezsin. Bu kadar 🙂

  13. byemir

    Nisan 24, 2015 at 3:06 pm

    Arkadaslar lolipop güncellemesi berbat güncellemeyin xperia z3 kullanıyorum güncelleme sonrası telefon ısınıyor ve sarjı cok cabuk bitiriyor birgün cıkmıyor sarjı ben tekrar eski sürüme gecmek istiyorum nasıl yapabilirim yardım lütfen

  14. z1

    Nisan 25, 2015 at 2:46 pm

    Sağolasın ahmet kardeş sildim iyi oldu. 🙂

  15. zafer

    Nisan 28, 2015 at 10:59 pm

    Resmi distribütör garantisi kapsamında z3 compact aldım telefonun kamerasında pembe ekran hatası çıktı şanssızlık diye düşündüm telefonu servise gönderdim tam bir aylık bir beklemeden sonra telefonun yenisi tarafıma ulaştı. korka korka ilk resmimi çektim tam bir şok yeni gelen telefonda da aynı sorun var. bu ihtimali bir düşünün iki telefon ikisisninde kamerası hatalı. şundan emin olun bu telefonu satan firmaların hiç birisi olumsuz yorumları yayınlamıyor.

  16. İbrahim Halil

    Mayıs 3, 2015 at 3:07 pm

    Kitkat daha güzeldi lolipopta şarj dayanmıyor arayüzler güzel ancak ekstra yorucu biran önce düzeltilmesi lazım sony hiç yakışmadı.

  17. hasan ali

    Mayıs 4, 2015 at 12:53 am

    Arkadaşlar z1e büyük bi heyecanla lollipop güncellemesini kurdum ama pişmanım sürekli kendiliğinden kapanıyor kullanımı oldukça farklı alışması zor diyebilirim tek hoşuma giden yönü kamera iyileşmesi olmuş gerisi hikaye

  18. Ece Korkmaz

    Mayıs 4, 2015 at 5:28 pm

    Lanet olsun güncellemeyi onayladığım dakikaya,pişmanım.aslında özellikleri bilemiyorum ama arayüzün çirkinliğinden hiç bir yere tıklayasım gelmiyor zaten.

  19. isimsiz

    Mayıs 12, 2015 at 10:50 pm

    Merhaba arkadaşlar , ben xperia t2 ultra kullanıyorum ve yazılım güncelleme bana halen gelmedi sony servisi ile görüştüm 2 3 haftaya gelir dedi bi bilginiz varmı teşekkürler ,

    • zeynep

      Haziran 15, 2015 at 10:41 am

      aklın varsa yapma arkadaşım. t2 ultra zaten süper hızlı bi telefon değil bir de lollipop kendisine ultra ağır geliyo. ben yüklediğim güne lanet ediyorum telefondan soğudum satmaya bile içim el vermiyo kul hakkı olur diye. bu haliyle 200 lira bile çok olur şu sisteme sahip telefona. o kadar berbat. telefon kaplumbağa dan daha yavaş. kitleniyo açılmıyo arayanı göstermiyo. sayfalar arasında geçişler zulüm gibi.iğrenç iğrenç iğrenç. bu kadar. sakın yüklemeyin.

  20. Ufuk

    Haziran 5, 2015 at 12:24 am

    Ya arkadaşlar kilit ekran seçeneklerinden kaydırı ve ekran kilidi yok seceneği ni kaldırmışlar kaydırarak degil şekille açabiliyorum ekranı . Bana yardım edin ne olur ben ekrandan şifreyi nasıl kaldırabilirim

  21. safak

    Haziran 5, 2015 at 2:16 am

    X peria z güncellemesi yaptım
    Wifim açılmıyor yardım eden olursa çok sevinirim

  22. erdoer

    Haziran 6, 2015 at 3:56 pm

    keşke ğüncellemez olaydım. ses azaldı çağrı sesi kapandı arayanı ekranda göremiyorum donma oluyor oyunlarda.ekran kararıyor berbat üstü biş ey oldu tlf. dan soğudum resmen.

  23. ibrahim

    Haziran 6, 2015 at 5:31 pm

    abi adamlar lolipopu dost içinmi yapmış düşman içinmi anlamadım yaw kitkatta telefon ölüm makinası gibiydi her taraf dört dörtlük lolipop s*çm*ş içine telefondan soğudum yaw XPERİA Z C6603 KİTKATA DÖNDÜRMENİN YOLUNU BİLEN VARSA YARDIM LÜTFEN

  24. sey

    Haziran 6, 2015 at 11:45 pm

    yüklediğime bin pişmanım bende x peria z kullanıyorum. telefon alev gibi yanıyor patlıcak gibi. uygulamalar menüsü iğrenç. bi an önce birsey yapsınlar telefondan soğudum resmen

  25. Bükre

    Haziran 7, 2015 at 3:42 pm

    Telefonum Xperia z bugün güncellemeyi yaptım ama hattım çekiyor ama üstte yuvarlak üstünde çarpı olan bir işaret çıktı şebeke yok diyor hava drumunu göstermiyor ama birisi aradığında bana ulaşabiliyor Bu işareti nasıl kaldırabilirim ??

  26. Bahar

    Haziran 7, 2015 at 11:05 pm

    Mesajlar kısmım açılmıyor lanet uygulama telefon oldu 3310 sıcaklık okadar fazlaki elimde patlayacak diye korkuyorum.

  27. ZEYNEP

    Haziran 8, 2015 at 2:11 pm

    BU GÜNCELLEMEYİ GERİ ALMANIN YOLU YOKMU,GERÇEKTEN ÇOK BERBAT TELEFONU ELİME ALMAK İSTEMİYORUM,BENDE CEVAPSIZLARDA KÜÇÜK SİMGELER GÖRÜNMÜYOR,YANİ ARAMA VAR MI YOK MU KONTROL ETMEM LAZIM

  28. Emre

    Haziran 12, 2015 at 12:24 am

    Arkadaslar bu sony’nin herzaman ki hali buyuk guncellemeler her zaman sikintili oluyor yaklasik 3 ay sonra duzeltme guncellemesi geliyor onu bekleyin derim. Ben yorumlara bakarak guncellemiyorum telefonu

  29. Fevzi Ayan

    Temmuz 5, 2015 at 10:15 pm

    Lolipop berbat bi güncelleme, kitkat bundan daha iyidi..tel donuyor ve cok yavaşladı. Deli ediyor insanı..olmadı bu sony

  30. celil

    Temmuz 7, 2015 at 9:14 pm

    Bu güncellemede emeği geçen herkese afyon dan kaymak lazım, yesinler. Rezalet anlatılmaz yaşanır. Aman uzak durun. Gelen aramalarda telefon çalıyor arayanı göremiyorsun, cevapsız çağrılar bildirimi yok, kilit ekranı fiyasko, hızlı araçlar kaplumbağa gibi ve sıralanmıyor, şarj dayanmıyor..

  31. Alim

    Temmuz 14, 2015 at 9:28 am

    Arkadaşlar bu t2 ye yapılan son güncellemeyi nasıl kaldırabilirim. Eski sürüm varken sorun yoktu ama şimdi telefon çağrı geldiğinde dahi donuyor ( üste mi yoksa ana ekranda mı göstersem diye düşünüyor herhalde….. ). Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

  32. emre

    Temmuz 29, 2015 at 8:03 pm

    arkadaşlar z3 güncellemeyi yükledim daha sonra telefon şarji bitti şimdide şarja takdım şarj olmuyor

  33. Melih

    Temmuz 30, 2015 at 4:51 pm

    Bilen bir kişi bu uygulamayı kaldırmanın yolu varmı cevap versin arkadaşlar.

  34. esra

    Ağustos 8, 2015 at 7:24 pm