Gündem

Snapchat, Facebook’tan daha gözde

By

on

Facebook, Snapchat’i satın almaya çalışmakla başlayan, başarısız olduktan sonra 2. Snapchat klonunu çıkarmaya kadar varan bir yola girmişti. New York merkezli, markalarla öğrencileri buluşturmayı amaçlayan Sumpto’nun yaptığı araştırmaya göre, ABD’deki üniversite öğrencileri, yani Facebook’un ilk kaynağı ve en büyük kitlesi Snapchat ile daha haşır neşir durumda. Çalışmaya göre öğrencilerin %70’i günde en az 1 kez Snapchatte paylaşım yaparken, Facebook için bu oran %11.

Twitter da öğrenciler arasında Facebook’tan daha fazla yaygın durumda. Her gün en az bir kez Twitter’da paylaşım yapan öğrencilerin oranı %46 dolaylarında. Fakat Facebook’un sahip olduğu Instagram’da da işler iç açıcı değil, her gün en az bir fotoğraf paylaşan öğrencilerin oranı %10. Facebook’un Snapchat’e rakip olarak çıkardığı Slingshot uygulamasını indiren öğrencilerin oranı ise %2’de kalmış durumda.

Gizlilik konusunda da araştırma yapan şirket, öğrencilerin en fazla Snapchat’e, en az da Facebook ve Twitter’a güvendiklerini ortaya çıkarmış.

About admin

Recommended for you

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir