Gündem

LG G3 için Android 5.0 Lollipop Türkiye’de

By

on

Son 1-2 yılda çıkan Android telefonlara sahip her kullanıcı, geçtiğimiz aylarda duyurulan ve işletim sistemine büyük yenilik getiren Android 5.0 Lollipop güncellemesi için eli kulağında bekliyor. Güncelleme konusunda -doğal olarak- Google’dan sonra en hızlı davranan marka ise LG oldu. Amiral gemisi modeli G3 için Lollipop güncellemesini geçtiğimiz hafta Avrupa ülkelerinde yayınlamaya başlayan LG’nin güncellemesine artık Türkiye’den de erişilebiliyor.

Güncelleme henüz resmi olarak cihazlara gönderilmese de, LG PC Suite aracılığıyla OTA şeklinde güncellemeyi yapmak ve LG G3’ü Android 5.0 Lollipop ile kullanmak mümkün. Teknokulis sitesinin haberine göre LG G3 kullanıcıları şimdilik güncelleme konusunda bir sıkıntı yaşamamış görünüyor. Yine de Türkçe dil desteğiyle birlikte gelen güncelleme için şimdiden konuşmanın çok erken olduğunu belirtelim. Daha çok kullanımla birlikte karşılaşılacak hataların ortaya çıkma ihtimali bulunuyor. Nitekim LG’nin güncellemeyi resmen yayınlamadığını da hatırlatalım.

g3 lollipopppp

Android 5.0 Lollipop, şu ana kadar Android cihazların gördüğü en büyük yenilik olarak değerlendiriliyor. Tasarımı neredeyse tamamen değiştiren yeni işletim sistemi, materyal tasarım dışında bildirimlere, pil yönetimine, sistem yönetimine, güvenliğe ve daha birçok alanda bambaşka bir deneyim vadediyor.

LG’nin güncelleme için bu denli hızlı davranmasını takdir ediyor, diğer üreticilerden de aynı performansı bekliyoruz.

➤ Hangi telefon, ne zaman Android 5.0 Lollipop güncellemesi alacak?

About admin

Recommended for you

24 Comments

  1. erhan

    Aralık 27, 2014 at 8:30 pm

    Lg g3 güncelleme aldı. 80mb guncelleme alan g3 sahipleri Pc suit ile güncelleyin. Dosya 500 mb dan büyük. Aksi takdirde 80mb uygulama güncellemesi dışında birşey almıyor. Önce 80 mb uygulama güncellemesi sonra pc den android 5 yükleyin. Hard reset atıp güncelleyin. Rehber ve not dışında hiçbir eski ayarlarınızı tekrar yüklemeyin. Kasıyor ve kararsızlık yapıyor. Ben tekrar eski ayarlarımı silmek için yeniden hard reset attım. Herşeyi yeniden kurdum. Ve suan tlf gercekten çok akıcı. Bu özellik dışında android5 in çok artısını görmedim. Zaten and5 in getirdigi yeniliklerin %70 i. Lg g3 te vardı. Diğer markalar için ciddi faklılık getirecektir. Öyle ki akıcı ve hız dışında guncellemeden önceki lg g3 menüler vs. daha güzeldi ve bir kaç sevdiğim kullanım kolaylığı sağlayan özellikler gitti. Özellikle arka planda calisan uygulama penceresini açmadan bakmak bana büyük kolaylık sağlıyordu. Discovery elite de bu güncelleme gelecekmi !!!!

  2. kenan

    Ocak 6, 2015 at 9:37 am

    5.0 geldikten sonra quickmemo kullanamaz oldum kısayol tuşu var mı o meretin sadece uygulama olarak çalıştırıyorum o da bi işime yaramıyor ayrıca kilit ekranına widget ekleyemiyorum ve hava animasyonu da çalışmıyor kısacası 5.0 sevdiğim tüm özellikleri mahvetti.. =/

    • erhan

      Ocak 8, 2015 at 10:03 pm

      Ayıcı menü bende de hata verdi. Sebebi hem yedekten hemde google hesabıma yüklemiş olmamdan galiba. İçerik aynı tekrarlarla doluydu. Kilit ekranına widgete ekleyemiyorsun. Hava animasyonu ben dede başta çalışmadı. Sonra quickcircle yi aktif edince çalışmaya başladı. Ancak b u kez ram kullanımı çok arttı.

  3. İrfan

    Ocak 12, 2015 at 10:22 am

    Arkadaşım yeni aldı g3 onda şu an 5.0 var ben 2 ay önce almıştım, güncelleme sorguluyorum en güncel versiyonu kullanıyorsunuz diyor telefon ve 4.2.2 var şu an. Nasıl alacağım güncellemeyi veya nerden kurmalıyım. ? Aynı sorunu yaşayan var mı ? Bilgisi olan birisi yanıtlarsa çok sevinirim…

    • zafer ayten

      Ocak 15, 2015 at 2:15 pm

      lg pc suite ile bilgisayardan yapıcan güncellemeyi

  4. nusret

    Ocak 17, 2015 at 12:38 am

    Boyle rezil bi guncelleme yok başka acil hataların duzeltilmesi lazım

    • ziya

      Ocak 17, 2015 at 11:07 am

      Aynen telefonun icine eden bi guncelleme olmus klavye yavasladi telefon kasiyo bazi oyunlarda pixellerine ayrildi whatsapp mesajlari ekranda cok buyuk cikiyo kisaca berbat

      • yunus

        Şubat 7, 2015 at 8:12 pm

        Abi bunu geri allamiozmu yaa

  5. enes

    Ocak 18, 2015 at 8:32 pm

    Cok sacma bir guncelleme telefonun icine etti biyle birsey olamaz ya. Bildigin 3310 oldu ya oyunlari acmiyo durmadan donuyo bi islem yapicam 5 dkkalik isi yarim saatte yapiyom

  6. eyup

    Ocak 20, 2015 at 2:51 pm

    Bende lg g3e yukledim çok fark yok.misafir modu kaybolduki benim en işime yarayan uygulamaydi.klavye yavaşladi.keşke yüklemeseydim.

  7. hüseyin

    Ocak 26, 2015 at 10:20 pm

    Arkadaslar lg g3 un guncellemesi geldi fakat telefon feci sekilde agirladi be sarj hic dayanmiyor beyenmedim bu hatalarin duzeltilmesini istiyorum….

  8. galip

    Ocak 28, 2015 at 9:40 pm

    Telefonu berbat etti cok kotu bi guncelleme klavye resmen donuyu ve telefonu cok yavaslatti bence yuklemeyin bian once hatalarin duzeltilmesi lazim

  9. mustafa

    Ocak 29, 2015 at 12:31 am

    Lg g3 5.0 yukledim pek fark yok ama sessiz moddayken alarm calmiyor ve misafir modu kayboldu hic iyi olmadi bunlar acil duzeltilmesi lazim yukseltme yapacaklar bence beklesin

  10. Bora

    Ocak 31, 2015 at 5:32 pm

    Şuan telefonumun güncelleme merkezinde güncelleme görünüyor daha yüklemedim ama biraz tedirginim yükleyip yüklememe konusunda

  11. kaan

    Şubat 5, 2015 at 9:52 pm

    Lg g3 kullanıcısıyım klawye ve wifi berbat durumda diger fonksiyonlarını bilmiyorum 5 Şubatta bi güncelleme daha geldi bu güncelleme dahada yavaslattı telefonumu gittikce kotuye goturuyor DİKKATE ALIN !

  12. rabia

    Şubat 6, 2015 at 6:43 pm

    Buradaki yorumlar gercekten cok sacma arkadasim 16 gb lg g3 kullaniyor ben 32 gb kullaniyorum ikimizinde telefonu daha hizli oldu klavye cok daha seri gecisler cok daha hizli begenmeyen telefonu kullanmayi bilmiyodur

    • bertu

      Şubat 7, 2015 at 1:07 am

      Cok haklisiniz rabia hanim bende size katiliyorum

  13. teoman

    Şubat 9, 2015 at 6:40 pm

    Lg G3 beat ne zaman yazılım güncelleme gelir

  14. said

    Şubat 10, 2015 at 5:38 am

    bence gayet güzel oldu. bi kere pil açısından gayet iyi hayır şikayetçi olduğunuz durum ne ? telefona bi ton şey yüklerseniz tabikide kasar. adamlar güncellemeyi denemeden servis etmezlerki. internet gayet hızlı. tek kötü yanı misafir modunun gitmesi oda pek işe yaramıyordu.

  15. şenol

    Şubat 14, 2015 at 8:47 pm

    Arkadaslar bende g3 kullanıcısıyım. yaklasık bı 10 gun once guncellemeyı kurdum ve kurdugum andan ıtıbaren telefon gorusmelerınde sesım karsıya gıtmemeye basladı 5 10 sanıye gorusmeden sonra sesım kesılıyordu ve baska bırkac hata daha vardı. Yalnız telefona format attıktan sonra telefon zehir gıbı calısıyor hıcbır sıkıntısı sorunu kalmadı eskısınden daha akıcı ve şarj suresı de hıssedılır derecede olumlu yonde duzeldı. Guncelleme sonrası telde sorun yasayan arkadaslar lg turkıye yı arayarak format bılgılerını ogrenıp formatlasınlar sonrasında gozle gorulur farkı hıssedebılırsınız.

  16. ÖNDER

    Mart 26, 2015 at 3:09 pm

    Arkadaşlar hepinize merhaba lg g3 kullanıyorum pc suite ile güncellemek istedim SÜRÜM YÜKSELTME KONTROL ET dediğimde YÜKSELTME ÇALIŞTIRILAMIYOR. TELEFON DURUMUNU KONTROL EDİN VE TEKRAR DENEYİN diyor ne yapmam gerek lütfen bana yardımcı olun.

    • onur

      Mart 12, 2016 at 4:40 pm

      aynı sorunu bende yasıyorum sızınle nasıl çözdunuz acaba?

  17. mustafa

    Nisan 1, 2015 at 3:56 pm

    Bnde kore var güncelleme geldimi acaba lg g3

  18. hdegirmenci