Gündem

Jabra yeni ürünlerini tanıttı

By

on

Ortadoğu ve Kuzey Afrika (MENA) ses aksesuarları pazarındaki varlığını güçlendirmeyi planlayan Jabra, Jabra EMEA ve Jabra Türkiye yetkililerinin katılımıyla gerçekleşen toplantıda, Türkiye’deki ulusal dağıtım platformunu genişletmeye yönelik hedeflerinden bahsetti.

Jabra EMEA Pazarlama Direktörü Jonathan Pennington, “Türkiye, Jabra’nın küresel stratejisinde önemli bir yer tutan ve çok büyük potansiyel barındıran bir pazar. Bu nedenle yepyeni ürünlerimizle Türkiye’deki kullanıcılarımıza ulaşmak için sabırsızlanıyoruz” dedi. 

Jabra Türkiye Satış Müdürü Güngör Gündoğan ise basın toplantısında Jabra teknolojileri, ürün yelpazesi ve kategorileri hakkında bilgi verdi: “Mobil cihazlar, taşınabilir telefonlar ve müzik sistemleri değiştikçe biz de değişiyoruz. Tüketicinin istediği teknolojiyi ve şıklığı bir araya getirip üzerimizde taşıdığımız aksesuarlarda uyumluluk ve kullanım rahatlığı sağlıyoruz. Son teknoloji laboratuvarlarımızda ve 250 mühendisin görev aldığı Kopenhag’daki ileri teknoloji AR-GE merkezimizde tasarım ve üretimde fark yaratan ve her ihtiyaca yanıt verebilen dijital ve kablosuz çözümler geliştirmeye devam ediyoruz. Ses, araç-içi, müzik, spor ve mobil çalışan kategorilerinde sunduğumuz ürünler, hands-free iletişim çözümleri geliştirme, üretme ve pazarlama alanlarında dünya lideri konumunda. Bundan böyle dünyanın en iyi atletleri ve öncü şirketleri tarafından kullanılan son teknoloji tüketici odaklı ürünlerimizi, yenilenen yapılanmamız ve Datagate Bilgisayar distribütörlüğü ile Türkiye’deki kullanıcılarımıza sunmaya devam edeceğiz.”

Gelişmiş ses iletişimi çözümleri tasarımında 140 yıllık deneyime sahip olan GN Store Nord çatısı altında faaliyet gösteren Jabra, toplantıda yeni ürünü Jabra Rox™ kablosuz kulaklıkları da tanıttı. 2014 CES İnovasyonları Tasarım ve Mühendislik Ödülleri’nde “kulaklık ürünleri” kategorisinde Onur Ödülü’nü almaya hak kazanan Jabra Rox™ Wireless, Bluetooth® veya NFC üzerinden kolayca kablosuz şekilde bağlantı kurabiliyor. Altı saate kadar kayıttan çalma süresine ve telefonu cepte rahatlıkla taşımak için komut tuşlarına sahip olan kulaklık, üretim aşamasında kullanılan paslanmaz çelik gibi en iyi materyalleri, müzisyenlerin kulak içi tercihlerinden esinlenen sanatsal tasarımı ve hareketli bir yaşama ayak uydurabilecek şekilde kaymayı önleyen opsiyonel EarWings™ kilit sistemi ile dikkat çekiyor. Kulaklığın Türkiye’de perakende satış fiyatı, KDV dahil 399 TL olacak.

About admin

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir